Kinnisvaraarendus
Taust ja vajadus
2022. aasta suvel valmib sadama piirkonda uusarendus. Vajadus oli luua bränd, mis paneks paika nime, olemuse, tooks müügimaterjalides välja tugevused, võimalused ning kõnetaks ka õigeid sihtrühmi.
Ülesanne:
Uurida Tallinna sadamapiirkonna elutingimusi
Aeg:
detsember 2019 – jaanuar 2020
Tellija:
A4 Haldus OÜ
Tegija:
Mari Arnover
Arusaam, milline on piirkondlik ajalugu, millele nime ja lugu rajada ning mida hindavad piirkonnas elavad inimesed.
Brändi loomiseks alustati kahe uuringuga:
- piirkonna ajaloo- ja konkurentsiuuring – nii internetipõhine kui ka arhiivides ürikutega tutuvumine;
- kvalitatiivuuring, kus osalesid inimesed, kes hetkel elavad või on hiljuti elanud Tallinna kesklinnas, sadama piirkonnas.
Väljavõtted intervjuudest
„Elu nagu kapi taga - ülivaikne, liiklust vähe, ometi nii kesklinnas, et rohkem olla ei saa.“
„Minu jaoks perfektne asukoht elamiseks – action nurga taga. Lisaks sportimine. Jooksjana pole muud kui toss jalga ja trenn hakkab kohe kui uksest väljun. Jalgratturina ei pidanud ületama ühtegi fooriga teed, mis jällegi tähendas, et trenn hakkas kohe pihta.“
„Äärelinnast kesklinna kolides pole sa enam lastele taksojuht. Nemad võidavad iseseisvuse, sina eneseteostuse. Ühe auto peres võid kohe maha müüa. Vahemaid hakkad hindama ühsitranspordi peatustes – 2 peatust, 3 peatust.“
Uuring andis hea ülevaate lisaks piirkondlikule ajalooga tutvumisele, mis on piirkonna tugevused ning müügiargumendid. Info konfidentsiaalne ning seetõttu seda siin kajastada ei saa.
Kogu sisendit kasutatakse järgnevateks sammudeks:
- brändi loomine – nimi, lugu, identiteet;
- koduleht;
- müügimaterjalid;
- lansseerimiskampaania.