Läbirääkimised, Jakob Saks
Taust ja vajadus
Praegu saab ka kõige tagasihoidlikum eestlane aru, et tagasihoidlikkus ei ole voorus. Võidab see, kellel on… sisu ning selge fookus ehk bränd. Jakob Saks on 20 aasta jooksul loonud endale sisu nagu mühiseb, ennekõike eksportturgudel läbirääkijana. Viimased 10 aastat jagab ta oma kogemusi koolituse vormis ka teistega. Vajadus oli tekkinud elektroonilise visiitkaardi ehk kodulehe järele, kust oleks võimalik infot leida ning kontakti võtta.
Ülesanne:
Mõista, mis on koolitajana Jakobi tugevused.
Tellija:
Jakob Saks / labiraakimised.ee
Aeg:
Sügis 2019
Teostaja:
Mari Arnover
Markko Karu
Alustasime Jakobiga tema konkurentsieelise sõnastamisest, positsioneerimisest ning koolitusele tulijate vajaduste kaardistamisest. Mis on need olukorrad, tänu millele saadakse aru, et oleks vaja end koolitada. Selleks tegin väikese tagasisideuuringu koolitusel osalejatega ning osalesin ka ise katsejänesena koolitusel. Nii sain tekstiloomeks mahlast ja tõetruud ainest ning lisaks fotod nii koolitusolukorrast kui ka portreedena.
Väljavõtted intervjuudest
„Meil toimus mõni aasta tagasi ettevõtete ühinemine ja vajadus oli eri müügitiimid tuua ühele lehele ka terminoloogias. Jakobiga sai ette kokku lepitud täpsem vajadus ning ta kohandas koolituse meie jaoks. Saime seda mida otsisime - pika staažiga müügiinimesed said uut motivatsiooni, õpiti uusi nippe ning ühtlustus ka sõnavara“
„Minu töös esineb palju läbirääkimisi, läksin Äripäeva koolitusele. Jakob tõi palju elulisi näiteid, andis raamatusoovitusi ja nippe, mida sai juba järgmisel päeval rakendatud ning tõi kohe ka eduelamuse. Nüüd soovitan teistelegi, kel vaja läbirääkimistel edu saavutada.“
„Võtsime Äripäeva kaudu ühepäevase läbirääkimiste koolituse müügimeeskonnale. Väga hea teooria ja praktika tasakaal. Jakobil on ikka väga palju enda rahvusvahelisi kogemusi, sh ebaõnnestumisi, millest õppida. Pärast koolitust läks kõlakas maja peal laiali ja ka teised tiimid hakkasid sama koolitust tahtma.“
„Meil oli vajadus ingliskeelse ja rahvusvahelise kogemusega koolituse järgi. Meeldis, et Jakob tegi enne põhjaliku eeltöö meiega - pani paika koolituse fookuse - mis äri, mis kliendid, mis valukohad. Saime palju praktilisi teadmisi ning võtsime ühest päevast maksimumi.“
- ärifookus, tekstid, fotod / Mari Arnover
- visuaalne identiteet (CVI) / Markko Karu