Kliendiuuringud Kliendiuuringud
  • Teenused
  • Portfolio
  • Koolitused
  • Podcastid
  • Blogi
  • Tööriistad
  • Meist
  • ENG
Võta ühendust

Blogi

  • äri fookus
  • bränding
  • kliendiuuring
  • Raamatusoovitus
  • teenuste arendamine
  • tootearendus
  • turundus
  • Vajadused
kliendiuuring, tootearendus

Kellele me teenust-toodet loome?

Selleks, et luua väärt teenuseid ja tooteid, tuleb mõista inimest. Võtame lihtsa näite vanaemadega. Vanaemadel on sarnased vajadused – nad kõik tahavad olla vajalikud (ennekõike lastelaste jaoks), olla armastatud ja terved.

oktoober 8, 2019
Loe edasi ..
äri fookus, bränding, kliendiuuring

Kuidas pidada äris sammu ja saada tagasi fookus?

Kaua turul olnud ettevõtted on tihti kinni jäänud sellesse, mis on seni töötanud, sest asja sees olles tuhmub värske pilk ning pole ka teadmisi, mida täpselt uuenenud turusituatsioonis ette võtta.

september 10, 2019
Loe edasi ..
äri fookus, kliendiuuring

Kvalitatiivuuring – kui hästi tunned sa oma kliente?

Inimene on oma harjumuste ori. Oma harjumusi muudab ta vaevaliselt. Seetõttu tuleb aru saada, mis on tema tänased mugavused, ebamugavused, vajadused, motivaatorid, et ehitada sinna peale uusi lahendusi.

september 1, 2019
Loe edasi ..
kliendiuuring, Raamatusoovitus

Mis on sinu kliendile oluline?

Tulevikku kujundavad meie praegused harjumused pluss vajadused, millele lahendust otsime. Intervjueerija ülesanne on need vajadused tuvastada, näha korduvaid mustreid ning analüüsi käigus ka suurt pilti koos lahendusettepanekutega.

juuli 17, 2019
Loe edasi ..
kliendiuuring, tootearendus, turundus

Trend: eestlase 10 kalaharjumust

Eesti turule soovis siseneda uus kalabränd, mis Soome turul pikalt tegutsenud. Eesmärk oli aru saada, millised on kohaliku turu tarbija harjumused, vajadused ja ootused kalatoodetega. Kokkuvõte uuringust ja trendidest.

mai 6, 2019
Loe edasi ..
inimtüübid, kommunikatsioon, Raamatusoovitus

Reeglid inimestest arusaamiseks

Küll oleks lihtne, kui oleksid reeglid, mis aitavad inimestest aru saada, eks? Kõik on isiksused ja erinevad üksteisest oma veidruste, lapsepõlvekogemuste ja harjumustega. Hea uudis on see, et võime küll olla erinevad, aga miski meis on alati sarnane.

jaanuar 6, 2019
Loe edasi ..
inimtüübid, kommunikatsioon, Raamatusoovitus

Inimtüüpide lahtikodeerimine

Mõistmine on rahulolu alus – nii tööl, kodus kui ka kõikides suhetes. Mind paelub inimene üha enam ning enda jaoks leidsin kolm väärt nippi – ikka selleks, et suurendada mõistmist ja vähendada arusaamatusi, mis inimsuhetes ikka aeg-ajalt tekivad.

august 26, 2018
Loe edasi ..
inimtüübid, kommunikatsioon, Raamatusoovitus

Kuulamine – võti inimestest aru saamiseks

Mõni tehnika, vestlus või kuulamine võtab minuteid, aga võib muuta äri, suhet, kellegi elu. Meil kõigil on hirmud ja paljud neist on sarnased – sattuda naerualuseks, olla mitte väärtustatud, mitte lugupeetud, mitte hinnatud, mitte piisavalt tubli.

juuni 30, 2018
Loe edasi ..
inimtüübid, kommunikatsioon, Raamatusoovitus

Kogemused äris, mida koolis ei õpetata

Majanduslik mõtlemineja kogemused äris tulevad tänapäeval kasuks ükskõik millega sa tegeled. See raamat arvet ei õpeta väljastama, aga annab praktilisi nippe, kuidas inimestega paremini koostööd teha ja neid juhtida, mida tänapäeva start-up-mõtlemisega-maailmas läheb üha rohkematel vaja.

detsember 18, 2017
Loe edasi ..
Raamatusoovitus, teenuste arendamine

Ma ei taha sinu toodet või teenust!

Raamatututvustus: “When Coffee & Kale Compete”, Alan Klement, 2017, 137lk Taas olen leidnud praktikult ühe…

november 5, 2017
Loe edasi ..
Lae rohkem ..
Võta ühendust
  • info@kliendiuuringud.ee
  • +372 5348 1806
Kasulik info
  • Teenused
  • Tööriistad
  • Podcastid
  • Blogi
  • Uudiskiri
  • Privaatsuspoliitika
  • Meist
Sotsiaalmeedia
Liitu uudiskirjaga

Kõik õigused kaitstud © 2025 Kliendiuuringud.ee

  • Teenused
  • Portfolio
  • Koolitused
  • Podcastid
  • Blogi
  • Tööriistad
  • Meist
  • ENG

© 2020 Kliendiuuringud.ee

Edasi surfates nõustud pakutud küpsistega

Nõustun

Liitu uudiskirjaga.

Pakume värskeid vaatenurki. Sulle esimesena. Me peame kinni privaatsuspoliitikast ja ei spämmi, lubame!