Hauto nahatester

Ülesanne:

Tootearendus globaalsele turule

Aeg:

august 2018

Tegija:

Mari Arnover

Taust ja vajadus

Eesmärk oli tuua turule innovaatiline toode nahahoolduses ning tutvustada seda kodulehe kaudu globaalsel turul. Eesti teadlaste välja arendatud nahatester aitab paremini aru saada näonaha seisukorrast ja teha nahahoolduseks teadlikumaid valikuid. Teenuse moodustavad ühekordne tester, mis mõõdab väliskeskkonna mõjutusi (UV-kiirgus, saastatus), niiskustaset, naharakkude aktiivsust (sh vananemine) ning tuvastab põletikke, kahjustusi, ja äpp, millega saab pakkuda mistahes seotud teenuseid (kosmeetik, ilutooted, soovitused, kasutajakogemused, ilu-uudised jms).

Uuring

Eesmärk oli aru saada, kui teadlikud on kodanikud näohooldusest ning millega puutuvad iluteenuste pakkujad igapäevaselt kokku, et lansseerida uus nahatester Hauto nii, et see osapooli kõnetaks ja vajalikkusest aru saadaks. Vastuseid saime küsimustele:

  • mida osapooled vajavad?
  • kuidas ilumaailmas orienteerutakse?
  • millisest kanalist tooteid ostetakse?
  • kui kerge on teha valikuid?
  • mis valmistab peavalu? jms.

Kvalitatiivintervjuudes osales nii mehi kui ka naisi, nii nahaprobleemidega kui ka ilma, nii neid, kes reisivad palju, kui ka paikseid.

Väljavõtted intervjuudest

Tulemus

Tarbija vajadused ja pakutav lahendus:

  • aitab kokku hoida aega (e-teenus);
  • lihtsustab kosmeetikamaailmas orienteerumist;
  • annab heaolu ja enesekindluse kui on leitud õige toode ja nahk särab;
  • vähendab ärevust ja stressi ning annab lootust kui on tekkinud nahaprobleem;
  • annab ligipääsu teenuse ja toodete pakkujate juurde;
  • ühendab teiste sama murega tarbijatega;
  • pakub valikut ja mitmekesisust;
  • on atraktiivne ja esteetiliselt ilus.

Logo ja pakend: Saana Hellsten
Strateegiline partner, bränding, veebileht: Fraktal
Fotod: Laura Nestor

Põhjalikum kokkuvõte on kliendi ärisaladus.