Valgureklaamide tootja
Taust ja vajadus
Viis aastat valgusreklaame tootnud Lightmaker soovis korrastada brändi. Selleks tuli alustada sisust – aru saada kuidas on praegused kogemused klientidel nii siin kui sealpool piiri, mis toimub turul üldiselt ja kuidas näevad ettevõtet seest töötajad.
Eesmärk oli suurte Skandinaavia ja keskeuroopa tootjate kõrval olla sama usaldusväärne ning kasvada.
Vajadus aru saada, mis on tugevused, millist väärtust pakutakse, millised on klientide harjumused, vajadused ning kuidas eristutakse.
Ülesanne:
Uurisime valgusreklaamitellijate ja koostööpartnerite kogemusi.
Aeg:
märts 2020
Tellija:
lightmaker.ee
Tegija:
Mari Arnover
Kvalitatiivuuringusse olid kaasatud:
- Kliendid ja üks potentsiaalne klient, kes otsis mujalt
- Koostööpartneritest edasimüüjad (sh Rootsist)
- Töötajad
- Omanik
Kõik osapooled said rääkida enda vaatenurgast nii heast kui halvast – moodustus tervik.
Väljavõtted intervjuudest
„Siin on parem kui välja paistab. Ei kiida, nii on. Siin ei möliseta, ei punnitata, ei ole pingeid. Siin on inimlik, hea sisekliima ja ma olen siin inimeste pärast. Suhtumine jõuab ju ka tootesse lõpuks.“
„Hindan seda, kui tehnilistes küsimustes suheldakse otse nt kaubanduskeskusega. Meil on turundusjuht naine, kes ei tea elektrist ja tehnikast nii palju ja kui ta peaks telefonis vahel olema, läheb aega ja tekiks segadust. Parem on kui keegi ajab proffilt asja korda – initsiatiiv lahendada tehnilised probleemid.“
„ Kuna ei ole ise valgusspetsialist ja pole aega ringi käia ja otsida, siis on suurepärane, kui suhtled professionaaliga, kes mõtleb kaasa ja soovitab ausalt. Saadab pilte, mida sarnast tehtud. Hindan ausust stiilis “See on liiga lihtne ja ei lähe brändiga kokku”. Kiired vastused, sujub, teab asja, kvaliteetne lahendus.“
„Näen kodu juures üht meie tehtud valgusreklaami ja iga kord on uhke tunne, iga kord.“
„Tootjaid ei ole me enda jaoks lukku löönud, sest elu on näidanud, et siis minnakse laisaks ja mugavaks. Meie ostame allhankes aega ja suhtumist tiimilt. Tahame näha motiveeritust ja professinaalsust. Väärtustame kui ei peaks kontrollima, ei pea vaidlema, ei räägita mööda ja lahendatakse kõik väga hästi ära.“
„Erilahendus on kallis ja keeruline ning päeva lõpuks mina vastutan. Meie põhimõte: hea asi, mõistliku hinnaga, usaldusväärsete partneritega.“
„Hindan kvaliteetset toodet, suurepärast teenindust, kiirust, inimesi. Kiirus on oluline, kuna tempo on selles sektoris väga kõrge. Et meie saaksime oma kliendile kiirelt hinnapakkumise teha, vajame neilt detailset infot ja hinda. Seega korrektne ja hea tootekirjeldus, joonised, pildid - kõik tuleb kasuks. Mida vähem teineteisest möödarääkimisi ja kiirem kommunikatsioon, seda parem.“
Uuring aitas paika panna:
- positsioneeringu
- eristuvuse
- väärtused kui kvaliteedistandard (5)
- tugevused, sh tööandjana
- sihtrühmad ja vajadused
- sisendi ja ettepanekud teenuse ja toote arendamiseks
- sisendi brändi visuaalseks identiteediks