Valgureklaamide tootja

Taust ja vajadus

Viis aastat valgusreklaame tootnud Lightmaker soovis korrastada brändi. Selleks tuli alustada sisust – aru saada kuidas on praegused kogemused klientidel nii siin kui sealpool piiri, mis toimub turul üldiselt ja kuidas näevad ettevõtet seest töötajad.

Eesmärk oli suurte Skandinaavia ja keskeuroopa tootjate kõrval olla sama usaldusväärne ning kasvada.

Vajadus aru saada, mis on tugevused, millist väärtust pakutakse, millised on klientide harjumused, vajadused ning kuidas eristutakse.

Ülesanne:

Uurisime valgusreklaamitellijate ja koostööpartnerite kogemusi.

Aeg:

märts 2020

Tegija:

Mari Arnover

Uuring

Kvalitatiivuuringusse olid kaasatud:

  • Kliendid ja üks potentsiaalne klient, kes otsis mujalt
  • Koostööpartneritest edasimüüjad (sh Rootsist)
  • Töötajad
  • Omanik

Kõik osapooled said rääkida enda vaatenurgast nii heast kui halvast – moodustus tervik.

Väljavõtted intervjuudest

Tulemused

Uuring aitas paika panna:

  • positsioneeringu
  • eristuvuse
  • väärtused kui kvaliteedistandard (5)
  • tugevused, sh tööandjana
  • sihtrühmad ja vajadused
  • sisendi ja ettepanekud teenuse ja toote arendamiseks
  • sisendi brändi visuaalseks identiteediks