Eesmärk oli mõista, miks ei ole loodud teenusel piisavalt uusi huvilisi.
Eesmärk oli kaardistada innovatsiooniprotsesse ülikoolides.
Eesmärk oli hinnata kliendikogemust Viru Keskuses.
Eesmärk mõista Põlvamaa lugejaid paremini ja pakkuda teenuseid, mis kõnetavad.
Eesmärk mõista apteegiklientide kliendikogemust ja kampaaniast arusaamist.
Päästjate elu hõlbustamiseks lõime tööriistad, et sihtrühmi paremini mõista.
Uurisime ja mõtestasime tänaseid turu kitsaskohti, tugevusi ja võimalusi.
Kuidas arendada puhkuseteenust ja pakkuda lisaväärtust?
Uurisime suvekoduotsijate vajadusi, et aidata kaasa kinnisvaraarendusele.
Uurisime lugemisharjumusi ja koolitasime raamatukogutöötajaid.
Mõista paremini kliente ja korrastada brändi luues brändistrateegia.
Soovisime ise mõista, mis rolli mängivad lapsepõlvemaitsed meie elus.