Kliendikogemuse päev 2024

Kas kliendikogemus on summa või korrutis? Sel teemal tekkis mõnus arutelu eelmisel nädalal pärast Toidumessi ettekannet Saku Suurhallis, kui olin rääkinud restoranide klienditeekonnast ja kuidas see mõjutab kliendikogemusest.

Kas kliendikogemus on summa või korrutis?

Täna, 1.oktoobril, on rahvusvaheline kliendikogemuse päev.

Kui midagi ei ole suurepärane – nt ebamugav broneerimissüsteem, parkimine, lärmakas seltskond kõrvallauas, ootamatu muusikavalik, liiga pikk ooteaeg toitudel jm – siis see toob alla meeleolu, mõjutab meie kogemust. Kui peaksime andma kogemusele hinde, siis põhimõtteliselt kujuneb see erinevate etappide keskmiseks. Ja nüüd ongi küsimus – kas see on summa või korrutis? (vt juuresolevat pilti.) Kui üks etapp oli ikka väga kehv, ütleme 0 (0-5), siis me inimestena paraku jääme sellesse negatiivsesse kinni ning nii nullibki kogemus kogu muu positiivse ja saame öelda, et see on pigem korrutis.

Oled nõus?

Täna on rahvusvaheline #kliendikogemusepäev #CX2024 (CX = client experience). Eesmärk on pöörata kliendikogemusele tähelepanu, nii et paku ise ja märka, milliseid kogemusi sa koged ja miks.

Kuidas tähistate teie?

Vaata ka kliendikogemuse e-kursuse kohta siit!

Vaata suviste parimate kliendikogemuste miniuuringu tulemusi.

Hiljuti toimunud

Toimunud kliendikogemuse koolitus ja ettekanne

1. Külalislahkuse ja kliendikogemuse koolitus / sept. 24

Virumaa turismisihtkoha külalislahkuse arendamise programmi raames toimub koolitus Lääne-Virumaa ja Ida-Virumaa turismiettevõtjatele. Koolituse eesmärk: sooov parandada külalislahkuse taset ning tugevdada piirkonna turismisihtkohtade konkurentsivõimet.

Teenuste disain on oluline osa meie külalislahkuse programmist, kuna see aitab ettevõtjatel luua ja täiustada oma teenuseid, et pakkuda külalistele meeldejäävaid ja väärtuslikke elamusi.

Koolituspäeva eesmärk on anda osalejatele praktilised teadmised ja tööriistad, et nad saaksid paremini mõista ja rakendada teenuste disaini põhimõtteid oma igapäevases töös.

Vaata ka uuenenud Lääne-Virumaa brändi #virupärane, mille töötas välja Velvet.

2.  Kliendikogemuse ja klienditeekonna esitlus / sept 24

Toidumessil 2024 Saku Suurhallis ehk Unibet Arenas toimus seminaripäev  HORECA sektorile “Targad turundusotsused toitlustuses”.

„Kuidas aitab kliendi teekonna läbi mõtlemine käivet suurendada?“ Mari Arnover, kes andis ülevaate kliendi vaatenurgast söögikohale, millised on ootused ja kliendi jaoks saadav väärtus. Ning millal tekib suurepärane kliendikogemus, mida tahetakse edasi soovitada?

Mari Arnover
Näen asju kasutaja vaatenurgast ning toon ettevõtetele tagasi värske vaate, mis asja sees olles tihtipeale tuhmub. Vaatan suuremat pilti, aga ka detaile ning trende, tekitan seoseid ja pakun lahendusi.