Kuidas paremini välja tuua pakutavat väärtust?

Kuidas kõnetada toetajaid? Kuidas tuua paremini esile väärtust?

Me ei oska ennast müüa. Me ei oska erarahastust hästi küsida. Me ei oska õige toetaja poole pöörduda. See kõik on ebamugav. On jah! Ma usun, et pea kõikide eestlaste jaoks.

Mida me siis tegime?

Kui Muinsuskaitseamet mind Eesti muuseumidele koolitama kutsus, tekkis esmalt aukartus – kui palju väärtust muuseumid on loonud, ja teisalt tekkis palju mõtteid, kuidas aidata kastist välja mõelda.

Me rääkisime inimlikkusest – millist väärtust meie klientidena ise hindame, mida meie muuseumikülastajad väärtustavad ja mida toetaja võiks väärtustada. Kus tekib ühisosa?

Oma kogemuslugusid palusime rääkima Arvo Pärdi Keskuse, Porsche Eesti,  Laternamatkad, Artroverti (kaasaegse kunsti galerii) ning Carolin Illenzeeri Fondist.

Nädalaga toimus palju – sõnastati väärtuspakkumine, tehti tegevusplaane, silmapiiril olid uued rahastajad ehk oli tekkinud ideid ning uutmoodi mõtlemist. Alati ei pea toetus olema rahaline, vaid koostöös saab igasugu põnevaid ja väärtuspõhiseid asju konkreetsetele sihtrühmadele (persoonadele) luua. Kaasasin edasisidestama lisaks ka Siim Raie ja Katri-Liis Ennok – märkasime, julgustasime, suunasime.

Kui esimese päeva lõpuks ütles üks muuseumi esindaja, et inspiratsiooni tekkis 16lk, siis lisaväärtusena saadi üksteiselt ja praktikutelt õppida, arutada, tutvuda, mõtiskleda, piire nihutada, praktiseerida.

Aitäh kõigile panuse eest!
Ning jätkuvat väärtuse loomist!

Väärtuspakkumise e-kursus

Kui soovid samuti paremini väärtuspakkumist sõnastada, siis telli kas saalikoolitus või osale e-kursusel.
E-kursus on loodud eesti keeles, kodutööde ja konsultatsiooniga, mille käigus saad küsimustele vastused ning edasisidet.

Mari Arnover
Näen asju kasutaja vaatenurgast ning toon ettevõtetele tagasi värske vaate, mis asja sees olles tihtipeale tuhmub. Vaatan suuremat pilti, aga ka detaile ning trende, tekitan seoseid ja pakun lahendusi.