Hakkad tellima esimest disainitööd? Sa pole päris kindel kust alustada ja kellelt tellida? Antud raamat on väga väärt esimeseks sammuks, mida soojalt soovitan. Väärt (teenuse)disainer aitab Sul välja töötada lahenduse, mis kasvatab Sinu äriedu.
Blogi
Food Innovation Summiti päeva muljed
Food Innovation Summit võttis konverentsina kiiresti kokku kasvava taimetoidusektori viimasted trendid, millest siin toon välja enda jaoks kõlama jäänud kolm suuremat teemat.
Impact Day ehk mõjupäeva muljed
Muutused, jätkusuutlikkus, sotsiaalne ettevõtlus, rohemajandus, mõju… Ja just seda ma Impact Dayle uudistama läksingi, et mõista mis teemad täna õhus on. Impact Day – Baltikumi suurim jätkusuutliku ettevõtluse festival.
Podcast: Delfi Majandusaruanne
Podcastis #delfimajandusaruanne rääkisime sellest, kuidas minna üle protsessi- ja tootekeskselt kliendikeskesele mõtteviisile. Head kuulamist!
Kuidas väärtustada kliente pikaajalise lojaalsuse eest?
Kuidas klienti 25-aastase lojaalsuse eest tänada? Kuidas luua väärtuspakkumine, mis kõnetaks? Teenusedisainitudengid tegid pangale silmad ette.
Kas kirjalik või suuline uuring?
Järjest olulisemaks on saamas klientide tagasiside, eriti kui organisatsioon liigub kliendikesksemaks. See toob soovi kliente paremini mõista ning tagasisidet koguda mõtestatult, mitte linnukese pärast. Tekib küsimus, kas teha kirjalik või suuline uuring?
Mis on 2022. aastal turunduses oluline?
Üks kuldreegel muutunud maailmas: selleks, et tuua teistsuguseid tulemusi, on vaja asju teistmoodi teha. See nõuab julgust, riskimist, tegutsemist, aga ka kuulda võtmist, eksimist.
Hakkame maailma muutma?
Üks kuldreegel muutunud maailmas: selleks, et tuua teistsuguseid tulemusi, on vaja asju teistmoodi teha. See nõuab julgust, riskimist, tegutsemist, aga ka kuulda võtmist, eksimist.
Raamatusoovitused 2021
Häid raamatuid sattus näppu palju, aga lähemalt soovitan siin kolme raamatut, mis võiksid sulle järgmisel aastal muutuste tuultes kasulikuks osutuda.
3 soovitust copywritinguks
Kuidas me loome brändile kommunikatsioonikeelt? Millest me (potentsiaalsete) klientidega räägime? Kuidas me seda teeme?