Häid raamatuid sattus näppu palju, aga lähemalt soovitan siin kolme raamatut, mis võiksid sulle järgmisel aastal muutuste tuultes kasulikuks osutuda.
Blogi
3 soovitust copywritinguks
Kuidas me loome brändile kommunikatsioonikeelt? Millest me (potentsiaalsete) klientidega räägime? Kuidas me seda teeme?
Näide elust: kliendi vaatenurk
Ettevõtja on enesekindel, sest ta on äris olnud kaua. Klient aga ei saa temast tihti aru, sest kliendi vaatenurk tema ärile on teine. Näide elust, et asja selgitada.
Kuidas pakkuda klientidele rohkem väärtust?
Kolm ettevõtet, kes otsustasid koroonaaega kasutada efektiivselt ning võtta aeg mõtestamiseks – kuidas edasi. Kui ettevõtjad on aru saanud, et vanaviisi enam ei saa, siis tekib küsimus – kuidas teha asju uutmoodi, nutikalt?
Millist toodet turule tuua?
Kuidas teha tootearendust, mis oleks kasumlik? Kuhu suunas arendada teenust? Millist trendi järgida? Mida kliendid tahavad?
Uuringu näide: dialoog kliendiga on arengu võti
Pärnu Keskraamatukogu soovis lugejat paremini mõista, arendada teenust ning tuua värske vaade tagasi ka töötajatele. Tehtud uuring tõi ideid aastaks. Kuidas?
Nutika ettevõtja tööriist
Uue ajastu mõtteviis ja ka uuringute sisu on muutunud – võti on õigete küsimuste küsimises, harjumuste-vajaduste kaardistamises, kuulamises ja suure pildi mõistmises. Tööriistad on muutunud.
Kuidas tekitada häid ja muuta halbu harjumusi?
Professionaalid elavad tegevuskava järgi, amatöörid lasevad elul plaane teha. Ükskõik mida sa teed või saavutada tahad, siis kindel on see, et takistused on tee peal ees ja päevad ei ole vennad. Aga kui kujundad rutiini ja tugined emotsioonideta tegevuskavale, kujundad elustiili, mis viib sind kaugemale kui üks võit.
Millest alustada kodulehe tellimist?
Kui klientide jaoks on sinu kodulehe esmamulje segane ja keeruline, siis ta ei torma tegutsema – tal on elus muudki teha ja konkurentidel on alternatiive palju. Armumist ei teki, müüke ei teki, aga siis on juba väga kulukas ärifookust mõtestada.
Tootearendus – kas oled kopeerija või väärtuse looja?
Klient on tihti kaugel akna taga üks udune rahakott, kes ostab toodet. Vahel ei osta ka. Ei teagi miks. Käib üleüldine nuputamismäng: mida kliendid tahta võiks.