Pikk ootaeg – kuidas lahendada?

“Ooteaeg on 45 minutit kuni tund!” Käes on suvi.

Olime seltskonnaga väikelinnas ühes kõrtsis, mis oli alla poole tühi ja oli pealelõuna kl 16.00, mitte tipptund. Teenindaja meid selle lausega tervitaski. Minus tekkis taas hämming. Küsisin, kas võib olla, et supp on teil tegelikult juba pajas valmis? Jah, vist küll, vastas teenindaja. Aga kamavaht? Jah, ka see. Nii jõudsid meie söögid lauda 10 minutiga, aga mitmed seltskonnad lihtsalt lahkusid. St potentsiaalne raha kõndis minema.

Lahendus

Kui sinu eesmärk on suvel teenida ja jääda positiivselt meelde, st pakkuda positiivset kliendikogemust, siis siin väike soovitus: tee menüü (seinal) selgelt kaheks – mida saab kiirelt ja mida peab ootama. Klient ei pea ise seda teadma ega ole süüdi ka selles, et kokki on raske leida. Mängime nende kaartidega väga hästi, mis elu meile kätte mängib.

Tasub meeles pidada, et:

  • IGALE kitsaskohale ON lahendus, mille saab kenasti enda JA kliendi kasuks pöörata.
  • puhkaja on teisel lainel suvel – tal on aega (kui esimene nälg-janu saab leevendust), ta soovib head teenindust ja selgust (mida, millal, kuidas saab).
  • ühtviisi hästi levib sõna vaimustusest kui ka pettumusest.

Häid suviseid kliendikogemusi ja rahulikku puhkust!

Foto: Pablo Merchán Montes
Mari Arnover
Näen asju kasutaja vaatenurgast ning toon ettevõtetele tagasi värske vaate, mis asja sees olles tihtipeale tuhmub. Vaatan suuremat pilti, aga ka detaile ning trende, tekitan seoseid ja pakun lahendusi.