Teeme teenused paremaks?

– Kõik on ümberringi muutunud ja tunne on, et saaks paremini klientide ootustele vastata, aga kuidas?
– Ei oska enam värske pilguga enda teenust vaadata ja väärtust kliendi jaoks selgelt välja tuua, mistõttu tuleb pidavalt samadele küsimustele vastata?
– Kliendid kurdavad, aga selle tagasisidega ei oska midagi peale hakata?
– Päris täpselt ei tea, kes need kliendid on ja mis mure neil on, sest me ei räägi.

Sa ei ole üksi – meie aitame sind!

1) teeme koostöös mõne teenuse korda
2) konsulteerime
3) koolitame ettevõtte sees
4) UUS! kohe tulemas ka e-kursused eesti keeles, mis võimaldavad paindlikkust – saab teooria läbi vaadata sulle sobival ajal ning praktilisi töid, arutelusid, töötube teha füüsiliselt koos.

Pildil olevad teemad aitavad kõik teenuse muutmisel suurepäraseks kaasa. Ka algaja saab hakkama, nõuab vaid aega ja tahtmist. Nüüd tead, et saad selleks aega sügiseks ette planeerida.

Nii et teeme teenuse koos paremaks? Anna huvist mulle ette märku.

Põnevat sügist ja suurepäraseid kliendikogemusi!

Mari Arnover
Näen asju kasutaja vaatenurgast ning toon ettevõtetele tagasi värske vaate, mis asja sees olles tihtipeale tuhmub. Vaatan suuremat pilti, aga ka detaile ning trende, tekitan seoseid ja pakun lahendusi.