Teenusedisaini Podcast

"Mida kliendid tahavad?"

Kuidas mõista kliendi vaatenurka ja luua talle ning brändile rohkem väärtust?

Me oleme äriarenduses klienti liiga kaua ignoreerinud. Miks? Me eeldame, mida kliendid tahavad ja teeme tooted-teenused nagu me arvame, et on hea.

Kui me kliendina mõnda teenust või toodet ise kasutame, mõtleme, et oleks saanud paremini. Me ei oska panna ennast kliendi kingadesse. Vaatenurgad erinevad.

Kutsun enda saatesse külalisi, et seda teemat erineva nurga alt avada.

Kuula ja räägi kaasa – tagasiside ja ettepanekud on väga teretulnud.

"Mida kliendid tahavad?"

Viimane episood
Episood 6
Episood 5
Episood 4
Episood 3
Episood 2
Episood 1
Saatejuht
Mari Arnover

Mari Arnover on teenusedisainer, kes on loonud Kliendiuuringud – et aidata mõista klienti ja mõtestada ärisid. Tal on majanduskõrgharidus ning teenusedisainiga olnud seotud ligi 15 aasta.

Oma kirge ja praktilist kogemust käis ta külalisõppejõuna jagamas ka Tartu Ülikooli Pärnu kolledžis tulevaste teenusedisaineritega.

Minu külalisesinemised